Форум SsangYong Kyron нов (2018-2018) - Страница 1

Купих си 3-годишен Санг Йонг Kyron зимата, отидете в продължение на два месеца. След "Нива-III-E" е първата еуфория, а след това закалено емоции - натоварването въздействие върху собствения джоб. По никакъв начин не искам да се сравни "Нива" с тази кола. Всякакви въпроси за консумация. Собствените си чувства, както следва:






- zagorod - 8 литра (gromnuyu опит за развлечение)
- смесени - 10 л (дълбоко удовлетворение)
- град - 18 литра (ужас ме сграбчи)
Условия на работа: зима, град, трафик, задвижване на четирите колела и т.н.
Много трудно се получи от -15, за да се хранят добре, "Webasto". Чакам отзиви от колеги "kayron'ovtsev"

Външно ми хареса Санг Йонг Kyron, но ... 13-ти петък, с скоростомер 888 km (пробег) получи при инцидент. За трети месец не може да получи бронята, фаровете единица и т.н. и т.н. Искам да вярвам, че той наистина е толкова добър!

Поздрави на всички, които взеха участие в дискусията ... тук мисля да придобие Санг Йонг Kyron ... просто притеснен за български зимен и дизелово гориво в резервоара, да ми кажете как да карам дизел през зимата ... не замръзва? и как Хирон растение?
избирате между дизел Hyundai Santa Fe, Kia sporteydzh и Хирон ....

Купиха Хирон, отидете на две години - няма проблем, променена гумите (пуснати altoreyn Goodrich 245/75/16), поставени по-голяма защита в калта започна да се изкачва, спасява Предна ос за катерене с твърда заключване на няколко пъти да се откъсне, че е необходимо да се мотае по-горе в предната стая. потребление на магистралата около 7 до 10 града доста пестеливо, мотор дизел два литра кутии механика, На пистата докато изпреварване не изисква преминаване към по-ниска мощност е достатъчно. зима Санг Йонг Kyron стартира добре до -28 на двойна или тройна затопляне свещи, стойност за парите много доволен, тъй като почти 2 пъти по-евтини Паджеро спорт. Преди да отиде в старата Pajero. В Стария Kyron не ми хареса стопове и след това се охлажда. Хирон, дори в базовата конфигурация е доста богат, всички по-големи, че е необходимо всички има ABS, 2 въздушни възглавници климатик, отопляеми седалки, алуминиеви джанти, фарове за мъгла (въпреки че светлините и така добра светлина) с електрическо регулиране огледала, прозорци, отопляеми предни прозореца дори. 6 тонколони аудио обучение, защото музиката им все още е настроен. Удобно в задния ред седалки се регулира от наклона на облегалката 3 позиции за жени е удобно направено при стартиране на самия Хирон стъпи на газ, в зависимост от наклона (лесно да се получи в ход на моста при повдигането квадратче механика). три запалка изхода сравняване със закупуването на други марки евтино конфигурация не е намерена освен китайците. Също така да се адаптация към руския salyaru (изсушител за многократна употреба персонал) и всичко това и още по рамката. Безопасността на първо място. в интернет много краш-тестове, впечатляваща.






Ваш!

SsangYong Kyron купих преди половин година. 2 литра дизелово механика. Машината е много щастлив. Няма проблеми, и аз се надявам, че няма да стане. При -30 ръководителите и си Санг Йонг Kyron двойно изпичане на свещи. Презаредете само в Лукойл и ТНК. Няколко пъти се излива добавка, но ефектът не е филц и вече не наводнени. Салон затопля правилно, progrevayutya седалка бързо. Основна vsesezonku Ханкук променено на Nokian зимата. Взех с дисковете. Скъпо е случило, но реши да не се запишете за сигурност, тъй като често отиваме като семейство. Зимни задвижващи колела. Най-малко за задвижване на всички колела не мога да карам повече от 80, то е достатъчно за града. Пътувах до страната на девствена земя, където ГАЗ-69 не е преминал! Съседите са шокирани от моя аквариум. При отваряне на вратата - Взех снега до средата на вратата, така че пропускливостта на просто класа! Угодно ниска консумация: през лятото на пътя - 7, за около 10 минути. През зимата малко повече. Като цяло, аз вярвам, че в 21-ви век, в светлината на pereodicheskih кризи гориво, растящите цени и краят на запасите от нефт - модерна машина не трябва да консумират повече от 10 литра в града. И това също е един от решаващите фактори при избора на автомобил.
Друго от предимствата на Ssangyong Kyron - просторен интериор и багажник ogromenny.
Сред недостатъците - неразбираем функциониране на сензора за дъжд в дъжда на ръмеше може да помете в третата скорост, и в забавянето на дъжд - това е необходимо, за да превключите на ръчен режим. При -15 беше задното окачване на удар-връзка. В проверени, те казаха че всичко е наред. Как тогава удържа на сайтове задни амортисьори dubeyut от замръзване. проблем изчезна при по-високи температури. Преди да се презарежда TO-1 литър масло. Изпълнен с синтетика. На гарата, каза, че е нормално. След 10 хиляди трябва да се нормализират. Аз го проверим. Няколко пъти бъги имобилайзер, вече исках да се свържете с гарата, но той не се реши от само себе си. При тежки студове престана пожар сензор отваряне на шофьорската врата. След като самата машина не е просто затворен с ключовете вътре, докато почиства снега, добре, че по време на път, за да отворите вратата. Проблемът е решен, като просто смяна на греста върху сензора на мразоустойчивост.
Тук харесва и всичко. Написах всичко честно. Смятам, че малките неща. Така че колата е в пълно съответствие с най-доброто съотношение между цена и качество. И прочетете ревютата на умен оф-роуд, като нация страда - просто да се чудиш! И тази машина струва половин милион! Четете и се направят изводи в полза Санг Йонг Kyron. Комплектът също е важно. Аз съм корейски. А какво да кажем на нашите монтажни маловажно мнения за четене, особено за ukrainskuyu.Nu и мисля, че не е необходимо да се отхвърли идеята за "добро", "лошо" автомобил, в смисъл на "Лъки-нещастен" .Vsem пожелавам успешен избор!

Машината е пълен задник. Постоянно нещо за Санг Йонг Kyron така счупен. Той е успял същото да купите този боклук. Българската събрание е само п ... п. Китайски и тези, които по-добре събиране. Car още две години там, контрол на целия 10,000 км. маркуч за сервоуправление на два пъти е променила. Аз избухна точно на магистралата, при висока скорост. Задна седалка постоянно скърца. Нещо някъде е постоянно сърбеж. Два пъти ми Ssangyong Kyron просто спрете по средата на пътя. Не отивай там, а не тук, както в града. Обадете се на услугата, пристигна измити диагностика на горивната система наистина каза че всичко е наред, но колата едва пълзи. Оказа се, някои въже или лента падна. Вече заменя вала фронт mosta.Potek.
Въпросът е: Имате ли нужда от хемороиди като този saneng Хирон? Българската автомобилна индустрия, няма да поправи всичко. Т @ UPE е д @ UPE.